עשרות כונני מד"א הצלה פתח תקווה השתתפו בשבת גיבוש בצפון

צבי הדס No Comments on עשרות כונני מד"א הצלה פתח תקווה השתתפו בשבת גיבוש בצפון

כונני מד"א הצלה פתח תקווה שעושים לילות כימים למען הצלת חיי אדם התאחדו לשבת נופש במלון חוויה פלאזה נצרת • מנכ"ל מד"א ביקר את המתנדבים בערב שבת וציין כי: "המסירות של המתנדבים ידועה ומוערכת"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עשרות כונני מד"א המשמשים כמתנדבי הצלה פתח תקווה שבתו עם בני משפחותיהם במלון 'פלאזה ציפורי' בצפון במסגרת שבת התאחדות שנערכה מטעם מד"א והצלה פתח תקווה.

לאור המטלות השוחקות עד מאד של כונני מד"א ומתנדבי ההצלה, החליטו ראשי מד"א והצלה פתח תקווה לקיים שבת התאחדות למתנדבים העושים לילות כימים למען הצלת חיי אדם.

ביום שישי, שעות ספורות לפני כניסת השבת הגיעו לברך את הכוננים המתנדבים מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין ובכירי הארגון.

במפגש נכחו המנכ"ל רמ"ג אלי בין, מנהל אגף מבצעים גיל מוסקוביץ, מנהל המרחב חיים דורי ,סגן מנהל המרחב אביחי חדד ואחראי כוננים ארצי יפתח לוי שאף נשאר לשבות עם המתנדבים.

מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין הודה למתנדבים על פעילותם המסורה "אתם עוסקים יום יום, ובכל שעה בהקמת עולם ומלואו כשאתם מקיימים את אמרת חז"ל כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא".

בין הבטיח למתנדבים להמשיך ולעמוד לימינם תוך שמירה על גדרי ההלכה והצניעות והודה לראשי ארגון הצלה פ"ת על היוזמה לאפשר למתנדבים לאגור כוחות. "המסירות של המתנדבים ידועה ומוערכת, והגיבוש חשוב ומעיד על הערכת מד"א כלפיהם" אמר

את זמנם של המתנדבים הנעימו במהלך השבת מגוון פעילויות ובהן הרצאות של משמח הלבבות הרב מאיר שוורץ, והרב רפאל מנת. כאות הוקרה על המסירות הוענק למתנדבים ובני משפחותיהם שי צנוע.
בנוסף זכו 12 מתנדבים מצטיינים במיוחד לקבל תעודות הוקרה על מסירותם הרבה

הייתה זו הזדמנות למתנדבים לשבות בצל בני משפחתם וחבריהם ולהתגבש יחדיו לקראת המשך התנדבותם בסיוע להצלת חיי אדם, מעשה אותו הם עושים יום יום.



0 תגובות